Visând la un București utopic


Acesta este un exemplu care confirmă regula cu blondele și are loc în cartierul Drumul Taberei din sectorul 6: o doamnă nehotărâtă a blocat toată strada ca să poată opri ea fix în fața Mega Image-ului. Nici mai în stânga, nici mai în dreapta pentru ca și alte mașini să poată trece. Pare-mi-se cucoana e pe atât de nesimțită pe cât e de grasă. Probabil i se trage de la mersul numai cu mașina, nu ar strica puțină mișcare zic eu.
image

După 20 de minute și-a făcut apariția indignată din cale-afară că ne chinuiam să îi împingem jegul (bineînțeles că avea frâna de mână trasă). Nici nu am strigat în gura mare în magazin să vină nesimțitul să își ia “puful”, nici nu au claxonat 4 mașini în continuu și nici nu am sunat la poliție să vină să i-o ridice. Păcat că echipajul se mișcă mai încet decât doamna în imagine.

Răspunsul ei: “Și ce dacă?!” Răspunsul unui vecin: o flegmă pe geam. A fost cu patos.

Mulți ar gândi că “trebuia să îi lovească cineva mașina să îi fie învățătură de minte ca altă dată să nu mai staționeze așa”.

Cei care simpatizează cu dama în cauză sau se simt cu musca pe caciulă din varii motive ar putea aduce în discuție că orice dovadă de agresivitate îndreptată către dânsă va fi pe bună dreptate amendată și că pentru cel pricinuit aceste acțiuni ar însemnă timp pierdut pe la asiguratori și service-uri. Corect! Dar cum rămâne cu timpul meu și al celorlalți 6 oameni care au întârziat la muncă, acasă sau oriunde altundeva?!

Intr-o realitate utopică, poliția chiar s-ar fi mobilizat la timp și ar fi amendat-o, și noi am fi plecat liniștiți la casele noastre știind că s-a făcut dreptate. Dar cum acest lucru nu se întâmplă decât în cazuri foarte rare, cu toții devenim mai devreme sau mai târziu “justițiari”. Este un sentiment des întâlnit din păcate. Eu personal aș prefera ca poliția să își facă treaba, dar în lipsa unei autorități, consider că nesimțirea și prostia trebuie pedepsite pentru că altfel oamenii nu învață. Experiența ne-a arătat că persoanele cu un nivel scăzut de IQ nu sunt capabile/dispuse să învețe din greșeli sau să respecte legile atunci când nu simt suflarea autorităților în ceafă. Tine de principiile tale dacă alegi să fii nesimțit și să încalci libertatea celorlalți doar pentru că poți scăpa nepedepsit.

Speak your mind !