Votați pentru viitorul vostru!


Votați cum vă ghidează constiința și puterea de judecată!

Votați pentru viitorul vostru și pentru cel al copiilor voștri!

Votați pentru bunicii și părinții voștri care s-au luptat ca voi să aveți acum libertatea de a vota!

Votați cu cap și nu vă lăsați constrânși!

Analizați înainte de a lua o decizie, informați-vă și bazați-vă pe fapte!

Votați un om, nu etichete, nu religie sau etnie!

Susțineți independența DNA-ului și nu acceptați legea amnisției!

Susținți dreptul fiecărui cetățean de a vota!

Taxați corupția și existența baronilor!

Votați pentru locuri de munca, scăderea somajului și stabilitate politică și economică!

Refuz să cunosc comunismul, vreau democrație!

Refuz să mă aliez cu Rusia sau China, vreau NATO și UE!

Spuneți NU plagiaturii și DA unui sistem de educație și învățământ performant și de calitate! Nu au ce căuta la facultate absolvenți de liceu care nu au promovat examenul de bacalaureat!

Spuneți NU bisericilor ridicate în locul școlilor!

Spuneți NU scutirilor de datorii, amnisțiilor fiscale și împrumuturilor pe care le vom plăti noi, copiii și nepoții nostri!

Cereți socoteală pentru toate averile nejustificate în fața legii și neimpozitate!

Nu vreau să îmi fie rușine cu președintele meu!

Nu vreau să plec capul în fața corupției, nu vreau să îmi reneg țara pentru că justiția nu mă mai poate apăra!

Nu vreau să îmi vând țara pentru o găleată și un pix!

Nu vreau să fie mai multe biserici decât spitale sau școli!

Nu vreau să fim o țară de analfabeți!

Nu vreau ca nepotismul să triumfe în politică!

Vreau să dorm noaptea împăcată de decizia pe care am luat-o!
image

Pentru toate astea și multe altele, eu, Român În Țara Mea, voi vota corectitudinea!

Speak your mind !

