Străin în țara ta


Mereu am fugit de politică pentru că știu că reprezintă chintesența corupției. Nu am simpatizat niciodată cu un partid anume, ci doar cu oameni și aceia foarte puțini, îi număr pe degetele de la o mână.
Dar azi s-a rupt ceva în mine, azi am spus “STOP”: nu o să mai las pe nimeni să decidă pentru mine, nu o să mă mai las influențată de interese politice, de oameni prost informați, de zvonuri false sau de frică.
Azi o să țip în gura mare: “Ponta, pleacă din țara mea!”
image

Pentru că azi am primit un telefon care mă “sfătuia” cu cine să votez.. care mă “atenționa” să am grijă ce postez pe fb. Azi m-am simțit amenințată, azi am simțit că mi se încalcă dreptul la liberă exprimare garantat prin CONSTITUȚIE, că sunt singură și vulnerabilă. Azi m-am simțit neimportantă.
image

Dar ce nu știu ei că sunt un copil al revoluției, că am învățat din fașă să îmi cer drepturile, că am moștenit corectitudinea tatălui meu și dorința bunicului de a-mi servi țara, că sunt nepoată de colonel și nu voi lăsa pe nimeni să mă calce în picioare! Cu cât mă ameninți mai tare, cu atât o să lupt mai mult!
Voi lupta pentru viitorul meu și al copiilor mei, voi ieși în stradă dacă va fi nevoie, voi scanda si nu voi renunța să lupt pentru ceea ce cred!
Am terminat o facultate și un masterat și REFUZ să fiu condusă de un PLAGIATOR! REFUZ un președinte pe care nu îl respect! REFUZ un om sub nivelul meu! Nu oi fi eu doctor în fizică nucleară, dar am terminat o facultate pe propriile merite, am predat o lucrare scrisă de mine. Și am doar 26 ani. El ce a făcut?
Respectul se câștigă, nu se obține prin amenințări!
Intelectualii nu o să îl voteze, tineretul nu o să îl voteze, oamenii corecți care vor ca hoții să putrezească în pușcărie NU o să îl voteze!
Protejați justiția, protejați DNA-ul, protejați educația și protejați-vă viitorul!
image

TU cum reacționezi la amenințări?

2 thoughts on “Străin în țara ta

Speak your mind !

