Începuturi frumoase


Orice moment poate fi privit ca un început, orice gând ca o binecuvântare atunci când ai iubire în viața ta!
Poate că sună clișeic, dar trăiesc ca să ne iubim și să construim o viață frumoasă împreună. Am evoluat atât de mult in ultimul an încât pare că am învățat cât pentru 3 ani într-unul singur. Și tot ce fac o fac cu dragoste și gânduri pozitive, iar starea aceasta de optimism vreau să o transmit la toți din jurul meu.
Tu îmi dai puterea de a fi iubită, prietenă, soție și în viitorul nu foarte îndepărtat,  mama. Tu mă faci să vreau mai mult, să pot mai mult, să lupt mai mult.
2013 a fost un an minunat, un an norocos în ciuda superstițiilor, a debutat cu o promisiune și s-a încheiat cu o certitudine! În 2013 am realizat cât de importantă este familia, ne-am găsit cei mai buni nași de cununie – doi oameni cu suflet bun de la care să putem învăța, care să ne fie alături și să fim mai mult decât prieteni. În 2013 am reușit să punem casă la punct, să o transformăm în cămin și să o facem a noastră, am ales, am personalizat și am planificat o nuntă. În 2013 am petrecut frumos și mult alături de prieteni dragi, ne-am bucurat, am iubit și am realizat atâtea!
Iar în 2014 vom trăi la intensitate maximă, vom râde și ne vom distra, vom plânge de fericire și ne vom depăși limitele!
Crăciunul este un moment drag mie; l-am petrecut gătind cozonaci pufoși și restul bunătăților tradiționale ( pentru că îmi face plăcere să gătesc pentru ai mei, deși mama și soacra se roagă să nu mă obosesc :)) ) l-am petrecut în familie, decorând bradul, ascultând colinde, bucurându-ne că suntem cu toții împreună! Apoi cu nașii la Comarnic, alergând cu fetițele prin curte, savurând papanași în Sinaia și regretând lipsa zăpezii.
Revelionul în schimb l-am petrecut alături de prieteni foarte apropiați, am râs, ne-am distrat, au curs șampania și vodka și parcă nu vroiam să se mai termine. Ne-am plimbat prin orașul pustiu, am urat la mulți ani și ne-am vizitat unii pe alții🙂
Iubesc, sunt iubită, învăț și îmi depășesc zona de confort, trăiesc și sunt fericită!  Iar asta vă doresc tuturor: liniște în suflet și un zâmbet sincer pe buze! ♡

Speak your mind !

