Supă cremă de cartofi – when was the last time you did something for the first time?


Și ce dacă azi e vineri 13, cu o doză bună de optimism poți realiza orice! Dimpotrivă, azi a fost o zi faină și încă nu s-a terminat😉
Am profitat de o zi liniștită la birou și m-am jucat cu sclipici pe unghii, am băut ceai cald cu mere și scorțișoară, iar când am ajuns acasă am făcut prima supă cremă cu noul blender. Este o rețetă foarte ușor de realizat și nu durează mult.

image

Ingrediente:
3 cartofi
1 țelină
1 ceapă
2 morcovi potriviți
condimente după gust
Se călesc țelina, ceapa și morcovii în puțin ulei de măsline. Se adaugă 1l apă fiartă, se lasă la foc mic până se înmoaie legumele și apoi se pasează cu blender-ul. Adăugăm condimente (vegeta, sare și piper) și mai lăsăm 10 min pe foc, după ce am adăugat 500ml apă fierbinte.
image

Se servește cu crutoane și decorată cu pătrunjel🙂 Poftă bună!

Speak your mind !

