Bucuria unui copil e nepretuita!


Adica a mea, pentru ca ma bucur ca un copil cand vad ca ninge, pentru ca ignor gandul ca maine va fi haos in tot Bucurestiul, ca va fi mocirla la fiecare colt de strada, si toate celelalte motive pentru care multi detesta aceasta perioada a anului.pufosenii

Dar eu o ador, how couldn’t I? Iarna incepe cu ziua mea de nume, apoi se aprind luminitele in tot orasul si incep targurile de iarna, vine Mos Nicoale (pentru care inca imi curat cizmele desi m-am mutat deja de un an la casa mea) si apoi incep pregatirile de Craciun.

Cu miros de cozonaci facuti in casa, scortisoara si mere coapte, vin fiert si nucsoara, colinde si nuci prajite, si multa iubire in jurul bradului bogat decorat! Anul acesta vom avea si unul in curte😀 abia astept sa scoatem cutiile cu globuri si sa ii imbracam in culori vesele.

BradAcum imbinam traditiile noi cu cele vechi, ambele familii se aduna la noi in sufragerie si ne prefacem ca Mosu’ a venit pe ascuns si a lasat multe surprize sub brad😀 Tot ce conteaza este ca suntem impreuna si ca mie imi ies cozonacii! :))

Si cum ziceam, iubesc iarna pentru ca putem sarbatori Anul Nou (dar si pe cel trecut), pentru ca se va implini 1 an de cand m-a cerut (happiest day of my life so far), pentru ca e ziua mea de nastere si pentru ca nu trece o iarna fara sa mergem la munte ca sa schiez!

CraciunitaSi te ador pe tine pentru ceea ce gandesti si pentru cum te porti cu mine!

 

Speak your mind !

