Brevoxyl – dupa o luna


Am revenit cu un update la ce v-am povestit despre tratamentul meu cu Brevoxyl. Din pacate tenul meu nu a suportat sa folosesc crema de 2 ori pe zi, iar efectele secundare au inceput sa devina deranjante dupa 3 saptamani. Acestea au fost roseata si mancarimi intense. Spun au fost pentru ca i-am facut o vizita medicului si m-a sfatuit sa reduc dozajul la o singura aplicare pe zi, seara, inainte de culcare.

Aditional, mi-a recomandat sa folosesc o crema reconstructiva/regeneratoare de la Noreva, Exfoliac. Pretul este destul de piperat: 50 lei  pentru un tubulet de 40 ml. Spre surprinderea mea insa, nu folosesc decat putina crema la fiecare aplicare si rezultatele nu au intarziat sa apara. Tenul meu este hidratat, are un aspect sanatos, roseata a disparut si mancarimea si-a redus cu mult intensitatea (acum este suportabila).

Descriere Exfoliac:

Indicatii: piele afectata de medicatia anti-acneica, piele uscata temporar

Proprietati: hidrateaza, calmeaza, reface bariera lipidica a pielii afectate de tratamentul cu Isotretinoin (Roaccutane). Special conceputa pentru pielea fragila si uscata (ex. cheilite), tratata cu Izotretinoin. Reface filmul hidrolipidic de la suprafata pielii, reducand iritatiile si senzatia de piele care tine. Intensa actiune de regenerare celulara pe parcursul intregii zile. Ofera imediat o senzatie de confort. Contine: ceramide, acizi grasi esentiali, colesterol, scualan, trigliceride, a-bisabolol, glicerina, hialuronat de sodiu.

Utilizare: se aplica de 2 sau mai multe ori pe zi daca este nevoie, atat in timpul, cat si dupa tratamentul cu Izotretinoin.

Toleranta optima. Testat dermatologic pe piele sensibila. Non comedogenic

In ceea ce priveste acneea, mi-au mai aparut un cos, doua dar au disparut la fel de repede cum au aparut. Porii s-au mai inchis si nu am puncte negre. Bineinteles ca imi continui ritualul, alternand in fiecare seara intre masca hidratanta de rodii de la Yves Rocher si masca din argila de la Himalaya. Sunt sincer multumita de rezultate🙂

Desi initial trebuia sa folosesc Brevoxylul seara si alt produs pe baza de vitamina A dimineata, dermatologul a fost incantata de rezultatele rapide pe care le-a avut Brevoxyl singur asa ca nu a considerat necesar sa introduca in schema si al doilea produs (care ar fi fost mult mai puternic si ar fi avut, bineinteles, efecte secundare serioase).

 

Am programare la dermatolog la sfarsitul lunii si abia astept sa vad care este urmatoarea etapa a tratamentului.

Promit sa va tin la curent cu noile rezultate  si tin sa va amintesc sa nu folositi Brevoxyl fara sa va consultati cu un medic dermatolog!

 

Speak your mind !

