Brevoxyl – o noua experienta


Folosesc momentan brevoxyl pentru ca am ten acneic cu tendinta de ingrasare.

Au trecut 2 saptamani de cand am inceput tratamentul la indemnul unui medic dermatolog de la Medicover. Poate si datorita tenului meu gras, eu nu am avut problemele clasice cu descuamarea. Folosesc o crema hidratanta de zi de la Marionnaud la 10 min dupa ce aplic brevoxyl (dimineata si seara pe tenul proaspat curatat).

De 2 ori pe saptamana imi permit sa folosesc un exfoliant cu extract de Neem de la Himalaya si macar o data o masca hidratanta cu rodie de la Yves Rocher. Ador mastile de fata de la ei🙂 in special cea cu samburi de caise, perfecta pentru tenul gras si cu puncte negre, si aceasta nou aparuta, cu rol in a hidrata tenul uscat sau sensibil. 

In primele zile aveam fata atat de rosie incat colegele au crezut ca am fost sa ma bronzez :) dar in curand si-a revenit la culoarea normala. Singurul efect secundar pe care l-am sesizat a fost o mancarime pronuntata la nivelul maxilarului, care se extinde cateodata pe intreaga fata. Imi e dificil sa ma controlez, dar incerc pe cat posibil sa nu pun mana murdara.

Rezultatele nu au intarziat sa apara: nu mi se mai ingrasa tenul exagerat de mult :)punctele negre au disparut (inainte, daca nu foloseam fond de ten cand ieseam din casa, dupa cateva zile incepeau sa imi apara puncte negre in zona T), porii nu mai sunt dilatati si cosurile nu mai apar. Sunt foarte multumita de rezultate, mai ales ca ma lupt cu aceasta problema din scoala generala si nu am gasit nici o solutie permanenta.
Acum pot sa ies din casa fara sa folosesc fondul de ten si pudra, tenul este mai catifelat si nu mai incepe sa luceasca dupa nici 3 ore de la aplicarea machiajului. Ma astept la rezultate din ce in ce mai bune ;)

Nu sunt platita pentru a face reclama acestor produse, este parerea mea personala. Reactile difera de la un individ la altul, in functie de complexitatea problemelor, tipul tenului si sensibilitatea la substantele din componenta cremelor.

Brevoxyl nu trebuie folosit decat la indemnul medicului dermatolog. Cititi instructiunile si intrerupeti tratamanetul daca apar efecte secundare.

7 thoughts on “Brevoxyl – o noua experienta

    • Merci mult pentru feedback🙂 ma bucur ca experienta mea te-a ajutat. Eu am dat 25 lei pe el, nu e scump mai ales daca iei in considerare ca il folosesc de o luna si abia am consumat o treime din tub. O sa revin cu un articol despre rezultatele pe care le-am avut dupa o luna de tratament cu Brevoxyl.
      O zi frumoasa iti doresc si te mai astept😉

Speak your mind !

