Turtă dulce glazurată


Ingrediente

Pentru turtă dulce:

  • 2 căni făină ( eu am pus cca. 500 g )
  • 100 g zahăr ( am adăugat şi 2 plicuri de zahăr vanilat )
  • 4-5 linguri miere
  • 2 ouă
  • 1 gălbenuş
  • 100 g unt
  • 1 praf de copt
  • 1 lingură scorţişoară ( eu am pus 4 linguri pentru că e cantitatea de făină mare )

Am folosit telul ( mixerul a cedat de la prea multe prăjituri presupun ) ca să bat ouăle, gălbenuşul, zahărul şi mierea până a devenit o compoziţie spumoasă. Untul l-am topit şi l-am amestecat treptat în compoziţie împreună cu făina ( în care am amestecat anterior praful de copt şi scorţişoara ). Acum devine treaba mai dificilă🙂 trebuie să amestecaţi bine până devine un aluat omogen. Apoi îl puneţi într-o folie alimentară şi îl lăsaţi o oră la frigider.

Time is up!

Presari făină pe masă şi întinzi aluatul într-o foaie mai groasă decât la fursecuri. L-am tăiat folosind tot forma pentru fursecuri şi apoi le-am aşezat în tava tapetată cu hârtie specială de copt ( eu am folosit hârtie normală🙂 ). Cuptorul era deja încălzit la foc mic pentru că l-am folosit la fursecurile, şi am băgat tava înăuntru pentru 15-20 min. Staţi cu ochii pe cuptor pentru că în funcţie de temp. la care l-ati setat, se ard mai repede sau mai încet.

Pentru glazură:

  • 1 cană zahăr pudră
  • 3 albuşuri
  • 1 linguriţă esenţă de vanilie
  • 3 linguri zeamă de lămâie

Eu am folosit glazură de ciocolată🙂 Dar reţeta spune să bateţi albuşurile spumă împreună cu zahărul pudră, apoi puneţi restul elementelor şi mai mixaţi puţin. Tot ce trebuie să faceţi este să înmuiaţi tartele (răcite) în glazură şi să le puneţi la uscat pe un grătar.

Speak your mind !

