Ceai verde chinezesc


Asta e exceptia care confirma regula cum ca toate chinezariile sunt de proasta calitate. Am gasit din intamplare in camara, in verba mea de a gusta din gemul de la bunica, o punga de ceai verde. Traiasca Plafarul and friends!

E cel mai gustos ceai verde pe care l-am baut! O spun cu mana pe inima si credeti-ma, am baut destul in astea 2 decenii. Nu stiu de unde exact a fost cumparat, cat a costat sau unde il puteti gasi, dar merita incercat. O sa pun o poza cu el, asta e singura dovada pe care o am ca nu mint sau am vedenii si chiar exista😀

 

 

 

 

 

 

 

Si acum cateva informatii folositoare despre ceaiul verde:

Compozitia ceaiului verde este formata din uleiuri esentiale, teină, tannini catechici, aminoacizi, vitamina C, proteine, calciu, fluor si altele. Toate aceste componente fac din ceaiul verde un excelent antioxidant, diuretic, stimulator cerebral, stimulator al proceselor de ardere a grăsimilor şi factor de protecţie anticancer.

4 thoughts on “Ceai verde chinezesc

  1. Tata isi lua din asta. Stiu ca il gasea la Cora Lujerului, unde era un stand cu ceaiuri si tot felul de produse de plafar, aproape de intrare. Dar nu stiu daca mai este acum…

    • standul acela numai este de mai bine de 2ani!!…acum gasesti pe culoar un magazin mare de produse naturiste (parca PLANTEEA se numeste…:-?) …sigur gasesti acest ceai…si eu il, consum de multa vreme…costa in jur de 3ron…sper ca am fost de folos

Speak your mind !

