Campionat de BILIARD – etapa 1


In primul rand vreau sa multumesc gazdei noastre vesele FUNLAND😀 pentru ca a avut bunavointa de a ne imprumuta 8 mese pentru cei peste 100 de participanti, celor de la BeautyRoom pentru plasuta cu surprize si nu in ultimul rand, celor de la Himalaya pentru monstrele cu sanatate ( sunt consumatoare fidela de cativa ani🙂 ).

Evenimentul este recomandat de Federatia Romana de Biliard – Pool care ne-a onorat cu prezenta a doi arbitrii corecti, dar in acelasi timp deschisi si draguti. Ne-au explicat regulile, ne-au ajutat ori de cate ori aveam o nelamurire si s-au distrat si ei alaturi de concurenti.

 

Ieri, 24 octombrie, a avut loc prima etapa unde au participat estimativ 100 de blogeri alaturi de prietenii lor. M-am intalnit acolo si cu verisoara mea, care a castigat si pe care o sa o vad maine la etapa a doua.  Am avut noroc de un concurent super de treaba si sper uimirea mea am castigat cu 3-0😀 ( o premiera pentru mine ). Am facut deja cunostinta cu adversarul meu de maine, un adevarat profesionist, deci comentariile sunt de prisos. O sa astept insa cu nerabdare plasuta cu surprize pe care o primeste fiecare invins.

A fost o experienta placuta, m-am distrat, am exersat si am castigat😀 Multumesc pentru invitatie si bafta tuturor concurentilor !

One thought on “Campionat de BILIARD – etapa 1

  1. Pingback: Campionat de BILIARD – etapa 2 « Zuity's Blog

Speak your mind !

