Lazy Crazy Midsummer Giveaway organizat de Adela Sirghie


Adela Sirghie organizeaza un giveaway dragut in care ofera produse pentru ingrijirea de parului pe timp de vara. Puteti gasi cerintele AICI.

Chiar daca am avut grija sa nu ies niciodata din casa, in zilele cu soare arzator, fara a folosi un produs pentru piele cu FPS de cel putin 20, cand a venit vorba de par am ignorat complet regulile. Motivul ar fi pretul exagerat si faptul ca as consuma mult prea repede produsul deoarece am parul lung. Pentru ca vara aceasta am facut o exceptie si m-am tuns scurt, as vrea sa profit de aceasta ocazie unica si sa incerc produsele.

Am citit destule articole si am vazut pe pielea mea efectul nociv al radiatiilor asa ca nu vreau sa imi mai supun si parul acestor riscuri. Ii consider iresponsabili pe cei care nu isi iau minimul de protectie cand ies din casa si ignora toate sfaturile. Din cauza caldurii exagerate, este evident ca nu o sa poti purta haine care sa te acopere din cap pana in picioare ( cum faci iarna ) si prin urmare ar trebui sa te dai cu spray sau crema macar pe zonele sensibile, acoperite cu alunite. Este mult mai bine sa previi decat sa tratezi ! Ar fi perfect daca ai purta o esarfa sau, chiar mai dragut, o palarie, indispensabilii ochelari de soare si sa eviti statul prea mult la soare in mijlocul zilei.

Sincer vorbind, nici eu nu urmez toate sfaturile🙂 dar nu intrec limita si nu exagerez cu baile de soare. Iar la solar nu am fost pentru ca prefer sa imi capat culoarea ciocolatie direct de la soare, pe cale naturala ♥

 

Si cel mai important, ma hidratez constant pe parcursul verii !

 

Acestea fiind spuse, enjoy the giveaway !

Speak your mind !

