You’ve got mail !


Azi dimineata m-am trezit cu un domn la usa, din partea celor de la Fan Courier. Avea un pachet pe numele meu si era free of charge😀 Bineinteles, am semnat si m-am grabit sa aflu despre ce e vorba. Spre surprinderea mea era Concentratul protector si hidratant de la 3Chenes !!!!!! Tin sa spun ca nu ma asteptam sa ajunga asa repede. Sunt nerabdatoare sa folosesc crema, miroase asa frumos, iar textura e catifelata la atingere🙂 Peste 2 saptamani o sa postez un review sa va spun cum s-a prezentat😉 Profitati si voi de aceasta sansa si incercati-o !

Pentru mai multe detalii, accesati blogul Frumusetea este in natura ta. O zi placuta !🙂

2 thoughts on “You’ve got mail !

Speak your mind !

