10 things I gave up today and what I chose instead


Schimbarea vine din propria initiativa si nu poate fi fortata. Dar cu fiecare decizie pe care o iei, ai alte 3 optiuni la care renunti. Azi am facut un mic experiment ca sa vad ce am pierdut pana acum si daca merita sa incerc o schimbare.

  1. M-am trezit cu 15 min mai devreme ->  nu am mai intarziat la econometrie, deci nu am pierdut 1h 30min asteptand pe hol seminarul urmator
  2. Am luat micul dejun acasa ( omleta, salata, ceai negru )  ->  nu am aruncat banii pe 7days, burn/cafea ( care si asa imi nenoroceste stomacul ) si nici nu m-am chinuit sa le mananc in fuga pe Calea Victoriei  =  10 lei economisiti !
  3. In pauza dintre seminarii nu am fugit la Mc :D  ->  am mancat un mar si am baut un ibric de ceai la o cafenea cocheta din P. Romana  =  nu am economisit nimic de data aceasta, dar am savurat o gustare sanatoasa !😉
  4. Citesc “Legiunea blestematilor” , Sven Hassel in loc sa dau banii pe reviste al caror topic se gaseste si pe net  ->  aprox. 10 lei economisiti !
  5. Am fost la Diverta din Plaza si am achizitionat 3 carti la oferta, doua i le fac maine tatei cadou cu ocazia zilei de nastere🙂 si una o pastrez eu  ->  40 lei economisiti !😀
  6. Tot de la Diverta am cumparat forme pt fursecurile de Craciun si o carticica cu retete delicioase :p  ->  daca stau sa analizez, am economisit prin simplul fapt ca m-am abtinut sa cumpar celelalte carti care imi faceau cu ochiul
  7. Nu am chiulit de la seminarii ca sa stau sa ma uit cu iubitul la House :(  ->  am castigat cunostinte noi, or so they say.
  8. Am rezistat tentatiei de a cumpara prajituri de la cofetaria din bloc, dat fiind ora tarzie, si am mancat homemade fruit salad ->  am economisit aprox. 6 lei ( si cateva calorii ) !
  9. Am rezistat sa ma duc la pensat fara sa platesc si pt un tratament cosmetic; in schimb, am folosit produsele pe care le-am tot cumparat ( dar pe care nu prea apuc sa le folosesc atat de des pe cat trebuie ) de la Vichy si Yves Rocher pt a reproduce pasii pe care i-ar fi urmat cosmeticiana  ->  am economisit 100 lei 🙂
  10. Putin tras de par, dar mi-am facut o infuzie cu Lipton – summer fruits si stau de vorba cu fetele online, in loc sa ies in oras  -> 10-15 lei economisiti ( mai mult si din cauza ca e prea frig afara si prefer sa ma rasfat la caldurica, in pat, cu laptopul in brate si skype-ul deschis😀 )

Tin sa spun ca per total sunt multumita de deciziile mele de azi. Nu pare mult, dar daca as proceda asa in fiecare zi as putea la sfarsitul lunii sa imi cumpar o geanta noua😀 ( nu ca n-as avea deja o cutie mare plina cu genti de diferite culori si forme ) sau cateva carti sau niste accesorii. Daca ai bani, gasesti mereu ce sa faci cu ei. Trebuie doar sa ne stabilim prioritatile si sa intelegem ce avem de castigat /pierdut in urma luarii unei decizii.

Voi cum v-ati petrecut ziua ?🙂

Speak your mind !

