O noua teorie – discutii nocturne II


Privind lucrurile dintr-o noua perspectiva, se pare ca femeile inseala nu pentru ca ” asa le spune inima ” ci pentru ca inima nu le mai spune nimic and I quote ” cand iubesti pe cineva cu adevarat, ca femeie, nu ai ochi pentru altcineva, nu te mai intereseaza altceva “. Deci noi inselam din lipsa de afectiune a partenerului, cand relatia s-a racit si nu mai e nimic acolo.  De ce e inima atat de meschina si masochista ? Aceasta stare permanenta de confuzie imi este caracteristica doar mie sau femeilor, in general ? Stim ce vrem, sau pe cine, stim ce inseamna sa iubesti sau doar alergam in cautarea cuiva care sa ne iubeasca ca in filme ? Cand te afli in aceste momente de cumpana, am descoperit ca in cazul meu, cel mai bine este sa trag aer adanc in piept, sa ma ascund in varful patului printre perne pufoase si sa scriu. Punand in balanta sentimentele, amintirile, neplacerile, imi dau seama in ce stadiu al relatiei ma aflu ( de fapt, intreg procesul dureaza mult mai mult si implica contorsionarea emotiilor mele si a asa-ziselor principii ). De ce pentru femei sa fii intr-o relatie e asa de complicat, pe cand pentru barbatie e floare la ureche ? Furtuna noastra interioara ne provoaca numai neplaceri. Daca nu am sta sa analizam fiecare cuvant spus, intonatia si circumstantele, daca nu ne-am focaliza toata puterea de concentrare asupra ultimei discutii in contradictoriu avute, poate am putea sa facem ceva mai placut cu ultimele 4 ore pierdute pe taramul fanteziilor.

Just let it go !