Confessions of a shopaholic !


Daca va asteptati sa va spun acum unde sunt reducerile si ce magazine ar trebui sa luati cu asalt, atunci aflati ca ati pierdut trenul acesta :D   A trecut si <<fabuloasa>> Mojito Night Shopping Party, iar daca nu ati fost puteti sa mai incercati in Plaza Romania unde se pastreaza aceleasi discounturi ca in mall-ul din Baneasa. Cel putin nu trebuie sa mai bati atata drum si sa te inghesui cu “hoarda de barbare” puse pe distrugeri. Nu-mi spuneti ca nu ati observat ca de indata ce lumea afla de reduceri parca isi aduce aminte de vreme dinainte de ’89 cand stateau la cozi interminabile pt paine, lapte sau oua cu portia, iar nevoia aceasta de consum, adanc intiparita in psihicul fiecaruia, se revolta. Si acum hainele sunt cu portia, in special marimile mici. Nu te demoralizeaza sa vezi ca singurele numere aflate la reduceri sunt cele L sau XL ?  For some it’s pure gold😀 for others.. not so much.

Prin urmare, prefer sa imi dedic timpul alocat reducerilor cautand accesorii si brizbrizuri. Oricum, o pereche buna de pantofi nu prea o gasesti la reduceri.  Cum de altfel nici gentile ramase nu ma prea incanta. Dar la capitolul accesorii poti avea mereu cate o surpriza placuta. Cerceii inflorati, bratari din piele impletite, brose florale, ochelari de soare si inele inedite. Trebuie doar sa ai rabdare si sa cauti. Cine stie, poate chiar gasesti un portofel interesant numai bun pentru colectia ta.

Vara aceasta, ca de altfel in fiecare an, nu m-am putut abtine sa nu ma innoiesc. In curand, chiar m-am gandit sa imi cumpar un dulap nou facut pe comanda special pentru toate hainele, gentile si pantofii cumparati anul acesta ( momentan, spre rusinea mea, zac in cutiile lor prin diferite colturi ale camerei…. mult prea mica pentru a-mi mai face fata dorintelor ).  Am adaugat pe lista :

– sandale culoarea pielii, cu bretele multiple si cureluse  <<confidential >>😀

– gentuta culoarea pielii perforata, cu ciucuras si curea reglabila :)  << conf. >>

– cercei culoarea pielii, inflorati  << Sir >>

– ochelari de soare “ochi de libelula” , cum ii numeste prietenul meu😉 ( pe alb si negru )  << Prius UV 400>>

– 2 brose – trandafir roz / verde << Meli Melo >>

– bratara din piele roz, cu o floare mica pe mijloc si o tinta << Parfois >>    la reduceri

– 3 bratari subitiri din piele, realizate din impletituri, maro  << Parfois >>   la reduceri

– tratament de unghii Diamond Extra Hard << Astor >> de care sunt foarte multumita. Imi confera un strat protector care rezista 5 zile ( in conditii extreme, spalat vase, spalat pe cap, apa de la strand, zgariat prieten😉 ), nuanta de roz cu sclipiri de diamant :p

– oja Lycra Wear PRO << Rimmel >> 401 Plum fashion ( de asemenea, foarte rezistenta.  Mi-am facut pedichiura cu ea si rezista cu brio de 3 zile and counting )

– curea din piele culoarea ciocolatei, impletita << Promod >>   la reduceri

– esarfa  crem / bej cu model si mici paiete transparente pe alocuri << Promod >>  la reduceri

– 2 glosuri transparent / solar rose  << Avon >>

– 2 sutiene ( unul negru si celalalt culoarea piersicii😀 )  << conf. >>

– o fustita din volanase, neagra cu bulinute albe ( folosesc diminutive pentru a sublinia marimea reala😀 ) – necesita insotitor pentru a evita fluieratul :)) si prin urmare nu am purtat-o decat o data, dar imi place la nebunie si o ador        << Glow >>

–  fusta ’60 roz pal “acadea” cu bulinte albe, din nou  << M&S mode >> adusa din afara

– geanta de plaja din rafie, cu dungi roz pal, raz inchis, galben si portocaliu              << M&S mode >>

– si evident, cosulete si cutii colorate << Ikea >> pentru a depozita toate accesoriile😀

Dar lista abia a inceput pentru ca si reducerile abia au aparut. Cine stie ce mai gasesc intre timp.  Am fost insa la Zara si din pacate nu am gasit nimic care sa ma avantajeze sau sa fie S ( sau macar XS ). Rochitele lor, la reduceri, costa 99 RON , iar materialul lasa de dorit in majoritatea cazurilor. Daca tragi mai tare de ea se desira. Nu zic sa faci asta, dar daca tot dai un ban macar sa stii ca nu o sa ti se descoasa in masina de spalat sau in timpul unei trante cu iubitul😉 Gentile erau overpriced, as usual. Si nu cred ca mai are sens sa mentionez, dar o fac totusi pentru ca ma streseaza dezordinea publica ( in camera proprie pot sa-ti atarne sutienele si de lustra, for all I care ), nu puteai sa gasesti mai nimic la locul lui pentru ca domnisoarele le aruncau unde le venea lor mai usor, dand dovada de o mare lene.

Per total, o cura de shopping bine meritata zic eu dupa lunga sesiune de examene si restante.  Acum tot ce trebuie sa faci tu e sa te inarmezi cu balerini sau sandale fara toc, apa plata rece, vointa si rabdare, si bineinteles prietena cea mai buna :p  Si poate o fuga pana la strand inainte, o sa vezi cum toate cad altfel pe tine cu un bronz natural !

From a shopaholic to another ( I know it’s wrong, but God it sure feels nice.. )

Speak your mind !

