Avanpremiera – Mos Nicolae


Last Christmas, I gave you my heart
But the very next day, You gave it away
This year, to save me from tears
I’ll give it to someone special

– George Michael “Last Christmas” –

Ca un copil mic ma bucur in fiecare an de Sarbatorile de Craciun ! Pentru mine e cea mai frumoasa perioada a anului, aduce cu sine liniste, voie buna si zambete pe fata tuturor. Inseamna miros de brad cand deschizi usa casei, cozi aromate de portocala puse la uscat pe fiecare calorifer ( cateodata ii compatimesc pe cei care stau la casa si nu au parte de acest mic detaliu de Craciun, aceasta mireasma linistitoare ce te indeamna sa visez imediat ce pui capul pe perna ), scortisoara presarata usor peste vinul rosu, proaspat fiert de catre mama🙂 si frumoasele globuri care mai de care mai colorate, diverse marimi, forme si modele.. toate stralucitoare si vesele imbraca bradul proaspat adus din padurile noastre frumoase.

Pacat ca in fiecare ani atatia brazi isi pierd varful, atatia raman pe drumuri aruncati la gunoi deoarece numarul lor a depasit asteptarile comerciantilor. Am recurs si eu la un brad artificial acum 2 ani. Ai mei din motive financiare si practice: economisim, mai putina mizerie, mereu verde si frumos, ocupa mai putin spatiu etc etc Eu l-am cumparat pt ca in sinea mea speram ca, daca asemenea mie, sute, poate mii de oameni ar proceda la fel am putea sa ne salvam padurile. Sa stopam defrisarile in masa si sa conservam acest cadoul al naturii: o, brad frumos, cu cetina tot verde..

Adevarul este ca m-am grabit putin. Mai sunt exact 20 de zile pana la Craciun and in the meantime il asteptam cuminti pe Mos Nicolae😀 Si ca orice spiridus vesel, am zis sa ii dau o mana de ajutor Mosului. Asa ca m-am inarmat cu plase si cu catica banuti scosi din pusculita in forma de pisica verde si obeza :)) – un apropo facut de prietenul meu la adresa constitutie fizice a pisicii mele😀 – si bineinteles cu multa rabdare. Pe buna dreptate, pentru ca ce a urmat pot sa spun ca se incadreaza in categoria filmelor horror😐

=)) glumesc. Spre surprinderea mea nu era deloc aglomerat, nu ma inghesuia nimeni printre rafturi, nu ma calcau cu caruciorul si nu se napustea nimeni in fata mea la casa de marcat. Ce surpriza ! Ma asteptam la un maraton printre standurile cu dulciuri de Craciun, frumos ambalate care mai de care cu cat mai multe funditze, poleiala si sclipici ca sa iti atraga privirea si sa te convinga sa le iei in carucior; eram sigura ca o sa fie o bataie pe viata si pe moarte pt primul loc la casa de marcat. Ce sa vezi, am fost prima ! Dupa fata vanzatoarei i can asume she got bored waitinf for the customers, asa de multa lume era. Dar sa nu credeti ca am plans, nuuuu. Pt prima data am putut sa fac cumparaturile fara sa imi fac griji ca o sa astept o ora la coada, ca o sa ma chinui sa strecor caruciorul printre sardinele de cumparatori.It was like a breath of fresh air.

Pam, pam… home am citit bonul. I did the math si rezultatul a fost: multe zerouri. Cenzurez acum ca sa nu se sperie copiii. Voi aveti habar cati bani se duc pe dulciuri anual? In special in aceasta perioada?! Am ramas cu gura cascata si imi adunam dintii de pe jos. De banii astia bagam benzina si ma duceam la munte… In fine, o sa se puna pe cur, o sa fac carii si o sa-mi placa :))) Sau ma rog, Bobo o sa faca toate astea pt ca majoritatea dulciurilor pt el sunt. Dar am facut si o fapta buna: mi-am luat si mie si i-am luat si lui cate un Pomelo. Google it! e foarte bun, zemos si maaaaare. Nu ai idee cat de mare e😀 e o corcitura intre gref si portocala cred. Whatever, il ador si o sa il savurez printre bombonele cu vodka si portocale si ciocolatelele cu rom.

Va invit sa petreci aceasta seara in familie ( adica seara de 5 dec ) si sa uitati pt o clipa de griji, de servici si de nemultumirile cotidiene, daca se poate uitati si de politica pt ca ne scoate peri albi. Fiti mai buni, mai indulgenti si primiti iubirea in suflet. O sa va simti mai linistiti si optimisti.

Va urez o seara frumoasa acum, dar si maine! Si in fiecare zi. Mos Nicolae sa va indulceasca viata !

Zambiti frumos

Something you should know about Last Christmas Lyrics

Title: George Michael – Last Christmas lyrics

Artist: George Michael Lyrics

Visitors: 113188 visitors have hited Last Christmas Lyrics since May 27, 2008.
// <![CDATA[
tf_sid = “PMMBs0001”;
tf_artist = “George Michael”;
tf_song = “Last Christmas”;
document.write(”);
// ]]>// //

Last Christmas, I gave you my heart
But the very next day, You gave it away
This year, to save me from tears
I’ll give it to someone special

Speak your mind !

