Mi-ai cutremurat sufletul..


Sambata seara, imi beam linistita cafeaua ceaiul cu lapte [ coffee kills my heart and makes me sleepy ] in timp ce cautam pe net bichoni dati spre adoptie.

Mi-as dori un catelus.. sa il plimb pe afara, sa il plimbe si tata😀 de fapt el cred ca si-l doreste mai mult decat mine.. sa fie mic pt ca stau la apartament si am deja 2 birmaneze pe care le ador si n-as vrea sa chinui intr-un apartament un caine de talie mare facut pt curte, sa alerge in aer liber.

..si incepe sa se miste biroul. Buun, ma uit la biblioteca.. statea pe loc. Pana aici e bine. 1,2,3..,10 de ce puii mei nu se opreste ?? Tocmai vorbeam cu iubitu pe mess [el fiind la birou] si ii zic: “e cutremur”. El: “stiu..brb ies din firma” .  “Mamaaaa… !!!!!!!!!!!!!!!!!”😀 tata in tocul usii imi dadea sfaturi cum ar trebui sa ma comport in timpul unui cutremur [ ERA cutremur].

1. nu intra in panica. checked

2. sa nu dea sfantul sa te bagi sub birou sau sa stai in tocul usii !  ???????  what di fuck… tu STAI in tocul usii. “Da, dar nu e cutremur mare..”  😐

Pai si unde sa stau? Langa birou sau langa un dulap sau pat deoarece daca e sa cada tavanul…sau biblioteca sau mai stiu eu ce…biroul/dulapul/patul st mai rezistente si nu o sa se se faca una cu podeaua. In schimb daca te bagi sub ele, te strivesc sub greutatea lor si a restului de obiecte care cad peste.   A si cica tocul usii cade primul.. Tata e inginer deci ma incred in cuvantul lui pentru ca stie despre ce vorbeste.

3. nu alerga pe scari pt ca e posibil sa cada [ asta vroiam si eu sa ii spun iubitului, dar stiam ca plecase deja si chiar daca era acolo nu m-ar fi ascultat si oricum pana s-a ridicat el de pe scaun cutremurul s-a terminat deja ]

Si eu care ma gandeam ca o sa fie o dupa amiaza plictisitoare si ploioasa.. pana la urma e doar ploioasa.

Bai, dar ce m-a enervat pe mine si m-a surprins totodata, a fost ca a cazut reteaua [ Cosmoteul mai exact ca Vodafonul mergea, dar eu incercand sa il sun pe iubi care are doar cosmo nu ma incalzea cu nimic ]. Frate, dar a cazut cu totu’. Vreo 7 min m-am chinuit sa il sun si degeaba. Acum nu era panica deaorece abia vorbisem cu el si stiam ca nu a patit nimic [ nu ca ar avea ce sa pateasca la 3-4 pe scara Mercalli ], dar asa ca principiu… sunt o groaza de persoane care probabil vroiau sa isi sune rudele, bunicii, parintii, fratii sau iubitii. Ei ce se gandeau in momentele alea? Daca ar fi durat mai mult sau ar fi avut o intensitate mai mare? Prin ce momente ar fi trecut oamenii aceia?

Ce-i drept, nu ar fi trebuit sa raman surprinsa tinand cont ca mie imi cade netul daca ploua afara sau se inrautateste vremea. Dar totusi, pentru o fractiune de secunda sau mai mult, mi-a fost usor frica sa nu se fi intamplat ceva. Tot ce sper e sa nu se intample acelasi lucru si cu 112 ca atunci chiar ca e nasoala treaba.

All in all, a fost mic si fara replici.. ar trebui sa ne obisnuim avand in vedere ca ne aflam in apropierea zonei Vrancea, epicentrul majoritatii cutremurelor, unde se imbina placile tectonice. Ar trebui chiar sa rasuflam usurati ca exista aceste mici cutremure deoarece mai elibereaza din presiunea acumulata la nivelul placilor, prevenind un viitor cutremur mare. Si sa ii multumim lui Dumnezeu ca nu traim in Italia sau Chile. But for the love of God, nu va mai panicati pe mess, nu mai trimiteti massuri idioate ca l-am simtit toti, desteptilor, si nu va mai credeti buricul pamantului [ ex de sts: “eu am provocat cutremurul si o sa mai fac unul daca ma mai enervati”😐 hai mai da-te’n p*** altcuiva, bip bip scuzati-mi limbajul caci eu de fapt imi iubesc colegele de la facultatea…pe toate😀 ]

Until next time, calmati-va si iubiti-va familia si prietenii pentru ca nu stii ce se poate intampla maine, sau chiar peste o ora.. Regretele sunt cele mai groaznice, asa ca evitati-le. Zambiti si lumea o sa zambeasca cu voi !🙂

 

P.S. Titlul e pentru a special someone pentru ca mi-a facut ziua frumoasa, lasand la o parte micile denivelari din carosabil :D  thanks for the Faberpet, hun !

Speak your mind !

