aaaaah


am racit.nu imi vine sa cred! de ce acum cand mai aveam atat de putin si scapam. la munca jumatate raciti, acasa raciti, iubit racit. pana si pisica a racit… numai eu scapasem. pana azi. Azi s-a decis raceala sa imi vina de hac. servetele peste servetele, halls si ceai cald, si un nas rosu ca al lui rudolf. Santa would be proud! si totusi nu accept.am scapat de gerul de la munte, camera neincalzita si plapuma prea mica :”> , gratare facute afara in papucii roz cu ratza :-)) si trantele cu muntele de zapada luate pe partie. dar nu. eu a trebuit sa astept sa ajung la bucuresti, sa dea radetu caldura la maxim in calorifere, sa dea si sefu’ caldura in birou si toate pt ce?? ca sa am acum un cactus in gat si o tona de servetele in brate… Happy New Year!😐 am inceput cu dreptul.

don’t you just hate it when it happens? eu una da. pentru ca dovedeste ca ‘minunatia’ de vaccin suge. iar eu sunt una dintre putinele persoane neintelese care au o fobie pentru ace [nu ace normale, de cusut sau cu gamalie… ci acele acelea maaari pe care o asistenta vanjoasa ti le infige cu zel in mana. geezas, chestia aia poate sa imi ajunga pana la os! mai usor femeie ca nu bati cuiu in perete]. probabil mi se trage din copilarie [ca multe alte probleme psihologice.nu, nu am dunga rosie pe buletin, dar ramane de vazut daca iau sau nu testu’ cand voi da de carnet :-D]. ca un copil trist ce sunt am avut parte de intreaga suita de injectii : ampicilina, penicilina, moldamina si restu imi scapa acum, dar mai mult ca sigur orice antibiotic existent pe piata la vremea aceea eu l-am facut. Si nu oricum, ci de 2 ori pe an cate 20. Ziceai ca sunt ca un ceas cu alarma, cand veneam la medic se stia: a inceput toamna sau e ianuarie, inca putin si scapam de iarna. eu una nu scapam asa repede, durerea aia m-a insotit pe parcursul anilor. Daca vroiai sa ma chinui nu trebuia decat sa imi dai un bobarnac in ‘posterios’ [ca sa nu vorbim obscen si sa poluam mintile copiilor]. Dar am trecut si peste faza asta [pana la urmatoarea raceala :-|].

Imi cer scuze from the bottem of my heart daca v-am facut sa pierdeti timpul intr-um mod deloc productiv, dar blogul este facut pentru a putea tu eu,scriitorul [ce ilustru suna :-D], sa imi exprim sentimentele incatusate de praful secolului 21 [kkt de exprimare :-))]. Exista aici pentru a fi scris, in primul rand si abia apoi pentru a fi citit. Asa ca pana data viitoare, cititorule…oricare ai fi tu😉.. zambeste frumos!

Speak your mind !

