fata, fata.. te fac cu un suc?? :|


am descoperit ca sunt un copil multifunctional.lucrez, ma joc,socializez cu ‘iubitii’ mei colegi de la facultate si intre timp imi mai fac si proiectele cu deadline: marti, 13.01.2009😀 all in a days work !

dar trecand peste aceste mici detalii plictisitoare, s-a intamplat ceva azi ce merita povestit. cam acu’ o ora, pe cand eu lucram de zor [patronul nostru, stapanul nostru…] suna telefonul. si cu secret nu asa oricum.   kkt zic cine naiba ma suna [si pe cosmote] la ora asta cu secret. raspund, curiozitatea ma omoara. “buna livia” , sigur si matalutza cine esti?? “un fost coleg de liceu, mircea” pana aici merge…culmea chiar am avut un coleg de clasa, dub mircea… aha buna , ce vrei? “pai ma gandeam ca poate iesim la un suc” in gandu meu, sigur cum sa nu imediat 8-| pai stii, e cam tarziu sunt la munca si maine am examen, deci nu pot. “ah, hai ca atunci vin si te iau de la munca sa te duc acasa…mai vorbim si noi putin” aaa, da’ ce ti-a venit << scumpete >>? la cat de buni prieteni am fost noi in liceu [eu naiva credeam ca e mircea, drept urmare si moaca mea de pierduta in spatiu] tocmai la mine te-ai gandit sa ma scoti duminica seara in oras. “e pai in liceu era altceva….si de unde vin sa te iau? “. Ma rog ati prins ideea….ca sa ma sune dupa o ora un amic de demult ca “nu vrei sa iesim afara? vin eu si te iau de la munca…” [aceleasi replici spuse fara vlaga, spuse ca de un robot] nu, merci. don’t think it will work out. am treaba! evident s-a suparat 8-| like i care. no really, este lame. am sau nu dreptate?! pai da’ ce sunt eu masina?? faci un test drive, vezi daca merge daca sunt sanse si apoi iti iei inima in dinti “cu tot cu artere”😀 si suni. p**a mea coae… tu pe ce planeta traiesti. Bine ca nu l-am sunat pe fostu coleg sa ii tai macaroana :-)) ar fi iesit interesant.

Deci sfatul meu copii: nu raspundeti la persoane care va suna de pe << private >>. Daca nu au sangele..😉 sa isi dezvaluie identitatea, atunci nu merita sa va bateti capul cu ei. End of story si de la capat. Until next time… zambiti frumos !🙂

Speak your mind !

